Wszystkie twarze

Ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Sachol. Na naszych barkach spoczywało przygotowanie kreacji.

Sachol to lek przeciwzapalny stosowany w leczeniu stanów zapalnych jamy ustnej i dziąseł, chorób przyzębia wywołanych np. przez podrażnienia spowodowane aparatem ortodontycznym lub otarciami protezy.

– Celem kampanii jest podkreślenie cechy od zawsze związanej z marką SACHOL, tj. uniwersalności zastosowań, ponieważ żel SACHOL można stosować w różnych dolegliwościach jamy ustnej związanej ze stanem zapalnym, dzięki czemu można szybko zapomnieć o bólu i cieszyć się życiem – komentuje Arkadiusz Słota, brand manager OTC w Bausch Health Polska.

– Koncept „Wszystkie twarze” powstał wcześniej i zakładał shooting, ale realizacja przypadła na czas obowiązywania najostrzejszych ograniczeń spowodowanych pandemią. Mocno wpłynęło to na charakter naszej pracy. Po rozważeniu różnych opcji postanowiliśmy oprzeć montaż na materiałach z banków wideo, co okazało się ciekawym wyzwaniem. Koniec końców dzięki efektywnej współpracy z Klientem i Agencją Filmową od strony wizualnej trudno go odróżnić od produkcji powstałych na planie – dodaje Jarosław Pawłowski, nasz senior copywriter.

Kampania będzie obejmować display, emisję spotu w telewizji i w digitalu, a także wykorzystanie materiałów POS. Odpowiadamy za koncept kreatywny oraz realizację kampanii.