W 2020 rozkwitamy!

Rok 2020 szczególnie zapisze się na kartach historii, to już wiemy na pewno. Wielu przysporzył niemałych kłopotów, ale zmuszał tym samym do elastyczności, otworzenia się na nowe możliwości i przewartościowania swojego dotychczasowego świata. Co 2020 przyniósł naszej agencji?

Okazuje się, że pomógł nam… rozkwitnąć! Odważymy się nawet stwierdzić, że 2020 to zdecydowanie nasz rok! Chcecie wiedzieć, dlaczego?

Wyróżnienie „Marketing z Sercem”

Kryzys związany z pandemią zaskoczył nas wszystkich, ale musieliśmy szybko odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Dzięki naszym sprawnym, świetnie zaplanowanym działaniom wewnętrznym oraz zewnętrznym, przejściu na tryb pracy zdalnej oraz utrzymaniu całej dotychczasowej załogi – zostaliśmy zauważeni przez redakcję Media i Marketing Polska. Otrzymaliśmy wyróżnienie od Media i Marketing Polska w czerwcu – „Marketing z Sercem”. Doceniono naszą agencję za zarządzanie w kryzysie, modelowe wdrażanie strategii i kompleksowe dbanie o nasz zespół. Co więcej, po naszej niecodziennej majowej kampanii employer-brandingowej #schulzrozkwita na pokład przyjęliśmy nowe osoby!

„Ukoronowaniem niebywale sprawnej strategii zarządzania była rozległa kampania employer-brandingowa, która zaowocowała zatrudnieniem dziewięciu osób. Efekty? Nowi klienci, przedłużone umowy i kilkanaście kampanii zrealizowanych m.in. dla Kauflandu, Śnieżki, Bausch Health, Pudliszek, Lubelskiej czy Polskich Kolei Linowych (…). Chylimy czoła, bo słowa nie nadążyły.”

         Źródło: Media i Marketing Polska, wyd. lipiec-sierpień 2020

Strzałka w górę w raporcie „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2020”

Początkiem września Redakcja Media i Marketing Polska doceniła nas po raz kolejny w corocznym raporcie „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” – dostaliśmy strzałkę w górę! Raport łączy wyniki badania satysfakcji klientów, przeprowadzonego przez firmę Kantar z wiedzą redakcji MMP na temat rynku agencji oraz informacji przez nie dostarczanych.

Niezmiernie ucieszył nas fakt, że w wielu obszarach w 2019 roku widać wyraźną tendencję wzrostową w porównaniu do 2018 roku. Słupki podskoczyły w górę m.in. w takich kategoriach jak: rozumienie briefu (z 5,0 na 5,3), dobra opinia w branży (z 5,2 na 5,5), czy też adekwatność ceny do jakości naszych usług (z 4,4 na 5,3). Co więcej, na niezmiennie wysokim poziomie znajduje się kategoria „Przestrzega zasad etyki zawodowej” (5,6 w 2018 roku oraz 5,7 w 2019 roku).

 

Nasza agencja „wywiązuje się z obietnic składanych w przetargach” na piątkę z plusem!

Wskaźnik na poziomie 5,5, w dodatku wykraczający ponad średnią – w kategorii „Wywiązuje się z obietnic składanych w przetargach” jest dla nas niezwykle dopingujący. Potwierdza, że energia jaką nasze zespoły wkładają w prace przetargowe nie kończy się jedynie na wygranej. Z równym oddaniem realizujemy kampanie, aby przynieść satysfakcję Klientowi, konsumentom oraz samym sobie.

Zauważalnie ponad średnią znalazły się także kategorie „Współpracuje z nami w rozwiązywaniu naszych problemów marketingowych”, „Oferuje nam strategiczne i długofalowe rozwiązania”, „Informuje jasno i szczegółowo w jaki sposób wydawany jest nasz budżet” oraz „Oferuje usługi 360 stopni”.

W ogólnej ocenie zadowolenia respondentów ze współpracy z daną agencją w 2019 roku na tle wszystkich innych agencji uwzględnionych w raporcie, jesteśmy ponad średnią 4,4 dla agencji reklamowych z wynikiem 4,6. Nie mamy czego się wstydzić również w obszarze zadowolenia z kreacji i produkcji – średnia dla agencji reklamowych to 4,2, podczas gdy nasza średnia wyniosła 4,5! Kategoria zadowolenie ze strategii, badań oraz analiz to także obszar, w którym wychodzimy ponad średnią 4,2 z wynikiem 4,6. Powyżej średniej dla wszystkich agencji reklamowych znaleźliśmy się także w takich obszarach jak „Usługi agencji warte są pieniędzy, które jej płacimy”, „Widać bezpośredni związek pomiędzy działaniami agencji i wysokością sprzedaży”, „Współpracuje z nami w rozwiązywaniu naszych problemów marketingowych”, „Oferuje nam strategiczne i długofalowe rozwiązania”, czy „Oferuje usługi 360 stopni”.

Jak można się nie cieszyć z tak pozytywnych opinii naszych Klientów? Serdecznie dziękujemy za uznanie! Fakt, że uważają nas za dobrego partnera to dla nas wielka satysfakcja i nakręcanie do działania.

Ze szczegółami raportu można się zapoznać w najnowszym wydaniu Media Marketing Polska. Z kolei prezentację naszej agencji w raporcie zamieszczamy poniżej.

 

To jeszcze nie koniec dobrych wieści! Niedługo wrócimy z informacją, dlaczego będziemy otwierać kolejnego szampana. 😊