Tytuł WYNIK ROKU według Magazynu „PRESS” jest nasz!

Rok 2021 rozpoczęliśmy wyróżnieniem „Wynik roku” w prestiżowym raporcie „Panorama Reklamy 2020”, który jest coroczną, autorską oceną rynku reklamowego. Dostaliśmy wszystkie 5 kciuków w górę, z uwagi na nasze ponadprzeciętne wyniki w pełnym niespodzianek 2020 roku.

Redakcja Magazynu „PRESS” przeanalizowała 58 agencji reklamowych oraz 25 agencji mediowych pod względem ich kondycji oraz perspektyw rozwoju. Ubiegły rok był czasem wyzwań dla każdej branży. Nam udało się wprowadzić w agencji szereg zmian strukturalnych, zatrudnić kilkanaście nowych osób na pokład, wyjść obronną ręką z tego okresu globalnej niepewności, a co więcej – zdobyć tytuł WYNIK ROKU. Nie bez znaczenia są tu nasi wspaniali Klienci, którzy podczas pandemii obdarzyli nas jeszcze większym zaufaniem i pozwolili sprawnie działać!

„Czas spowolnienia na rynku w związku z zagrożeniem koronawirusem agencja wykorzystała, by przyspieszyć rozwój w obszarze technologii i narzędzi oraz kreacji i obsługi mediów społecznościowych. Było to możliwe dzięki stabilnemu portfolio – wielu klientów współpracuje z agencją od kilku lat – i aktywności, która przełożyła się na pozyskanie nowych zleceń i wzrost zatrudnienia” – czytamy w raporcie „Panorama Reklamy 2020”.

W ubiegłym roku nie zrezygnowaliśmy z działań wizerunkowych oraz rekrutacji. Dzięki szerokiej akcji employer brandingowej #SCHULZrozkwita, przyjęliśmy na nasz pokład nowych kreatywnych. Kampania była nagradzana i często komentowana w mediach. Zobacz więcej o nagrodzie głównej w konkursie „Siła Przyciągania” magazynu „Puls Biznesu”.

Postawiliśmy na zmiany strukturalne w agencji: wydzieliliśmy komórkę socialmediową, połączyliśmy działy strategii oraz mediów i znacznie rozbudowaliśmy działy kreacji. Już na początku pandemii aktywnie zareagowaliśmy na sytuację oraz zabezpieczyliśmy całą naszą załogę, a agencja po raz pierwszy gładko przeszła w całości na tryb zdalny.

Nie współpracujemy z przedstawicielami branży rozrywkowej czy transportowej, które ucierpiały najbardziej. Dlatego udało nam się utrzymać wynagrodzenia i świadczenia socjalne na niezmienionym poziomie. Co więcej, zatrudniliśmy kilkanaście osób. Ponadto dokupiliśmy dla całego zespołu pakiet medyczny z opieką psychologiczną na wypadek zachorowania na koronawirusa, zastosowaliśmy także system dopłat dla każdego pracującego w domu do prądu, internetu i kawy

– mówi w raporcie Wojciech Kotala, nasz CEO.

Wyróżnienie przez Magazyn „PRESS” to dla nas wielki powód do dumy oraz ukoronowanie wszystkich naszych działań w tym niełatwym czasie. Oczywiście nie zamierzamy osiąść na laurach, a wręcz przeciwnie – mamy ogromną ochotę na więcej!

Już niedługo zaskoczymy Was kolejnym newsem! Stay tuned!