Obalamy mity!

Niedawno pisaliśmy o raporcie Media i Marketing Polska „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2020”, w którym dostaliśmy wyraźną strzałkę w górę” z uwagi na bardzo dobre wyniki badania satysfakcji klientów. Docenienie przez MMP wcale nie sprawiło, że osiedliśmy na laurach, wręcz przeciwnie!

W 2020 nie zwalniamy tempa! To bardzo intensywny dla nas rok, podczas którego szukamy okazji do rozwoju i mocno dbamy o swój image. Przeprowadziliśmy badania wizerunku naszej agencji, żeby dowiedzieć się czegoś więcej o nas samych. Całym procesem zajęła się firma Shortlist Consulting (serdeczne dzięki!), która przeprowadziła 21 wywiadów pogłębionych z marketerkami i marketerami. Wyniki badania zmotywowały nas do obalenia pewnych mitów.

Drogi Marketerze, Droga Marketerko! Po zapoznaniu się z poniższą treścią już nigdy nie spojrzysz na nas tak samo 😊

Schulz – dlaczego nie? I… dlaczego TAK?

1. „Są daleko”

Halo, witamy w 2020! Dystansowanie się przez ludzi skróciło dystans – jesteśmy na wyciągnięcie ręki, na kliknięcie. I jak mało kto zdaliśmy egzamin z pracy zdalnej (jako agencja z Krakowa mamy w tym ponad 20 lat doświadczenia). Oczywiście jeśli wolisz, będziemy u Ciebie w 2,5 godziny.

2. „Spoza środowiska”

Rozejrzyj się uważnie. Ludzie Schulza są w branży wszędzie – jak członkowie Fight Clubu. Zarówno byli, jak i przyszli. Ci „byli” to być może także „przyszli”, bo do nas się często wraca. No, ale fakt, obecni – zdolne umysły z całej Polski, które zdecydowały się pracować dla krakowskiej agencji – rzadko wysiadują złote pomysły w Złotych Tarasach czy na Zbawiksie. Czy gdzie to się tam teraz bywa, bo skąd mamy wiedzieć.

3. „Grzeczni jacyś tacy”

To prawda, nie jesteśmy aroganccy. Wolimy być merytoryczni i pomocni. Jeśli jednak wolisz być traktowany/traktowana przez agencję z góry, posłusznie weźmiemy trybunkę.

PS Zdarza nam się przeklinać.

4. „No bez sukcesów”

Prężyć bicki w konkursach? Nie mieliśmy czasu! Mamy za to tyle pracy, że i tak czasami nie wiemy, w co ręce włożyć. (Ale – uwaga – nad Twoim briefem robota będzie się w tych rękach palić!). Cieszy nas efektywność naszych kampanii tak samo jak sukcesy Klientów. Dzięki temu ta praca – nie sztuka dla sztuki – ma sens. Ale jeśli masz ochotę zrobić coś odważnego, odezwij się i daj nam szansę – może dzięki Tobie spłynie na nas branżowy (samo)zachwyt i wpadnie nam parę ozdób do portfolio.

 

A tak w ogóle, skoro już tyle przeczytałeś/przeczytałaś – to może prześlesz nam brief na obsługę? Albo – krakowskim targiem – przynajmniej na jakiś projekt? Będziesz zadowolony/zadowolona. Wiesz, my w tym Krakowie po prostu musimy się bardziej starać. Oto namiary na naszego business development managera, Michała Cieciaka: m.cieciak@schulz.com.pl, +48 603 105 006.

Do usłyszenia 🙂