Nowy smak na Wyspie Lubelskiej 

Nasza współpraca ze Stock Polska dla marki Lubelska od 2018 roku jest wyjątkowo owocna – marka dynamicznie się rozwija i zanotowała wzrost sprzedaży 6,7%, o ponad 2% wybijając się z rynku wódek smakowych. W ofercie Lubelskiej pojawił się nowy smak, którego launch wspieramy – mango. 

Na początku roku Lubelska zaprezentowała nowy key visual. Na rynku zadebiutował on jako komunikacja dla smaku grejpfrutowego. Koncepcja kreatywna stworzona przez naszą agencję to Wyspa Lubelskaradosne miejsce owocowej zabawy, w którym każdy moment jest wyjątkowy. Świat marki to kolaż pełen kolorów, kształtówludzi, elementów realnych i nierealnych. Główną rolę grają w nim oczywiście owoce! Kreacja powstała na podstawie rozbudowanych prac strategicznych i badań marketingowych.  

W czerwcu z kolei na Wyspie Lubelskiej wylądował nowy smak – Lubelska Mangoktóry wygrał w badaniach konsumenckich, co jest dobrą zapowiedzią sukcesu. Mango opanowało kategorię FMCG. Wprowadzenie na rynek Lubelskiej Mango to zatem odpowiedź na potrzeby Polaków, którzy bez wątpienia lubią próbować nowości. To idealny smak na lato – orzeźwiający i optymalnie słodki – mówi Marta Uss, Senior Brand Manager Stock Polska. 

W ramach działań kreatywnych, oprócz key visualiprzygotowaliśmy materiały POS, film promocyjny i wytyczne komunikacyjne do działań digitalbrandbook i drinkbookCo więcej, opracowaliśmy także aktywację wewnętrzną dla pracowników Stock Polska. 

 

Kampania będzie miała miejsce w internecie, w punktach sprzedaży i lokalach gastronomicznych. Oprócz nowej komunikacji nacisk postawiony będzie na jak najszersze wypróbowanie nowego smaku mango.  

 Ideę Wyspy Lubelskiej przypominamy tutaj:

 

 

*Stock za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wolumenowa, okres: marzec 2019 -kwiecień 2020, kategoria: wódka smakowa