Przekąski TBM są z nami od 2014 roku. Dzięki dobrym wynikom i sukcesom firma zdecydowała się na przedłużenie naszej współpracy. Nadal będziemy pracować z Tygryskami, Non Stopami, Łapsami i Crunlightami!
Przekąski TBM i nasze wspólne sukcesy
W zeszłym roku dla Tygrysków przygotowaliśmy m.in. kampanię telewizyjną, prowadziliśmy digital marki oraz obsługiwaliśmy ją w zakresie PR. Wspólnie świętowaliśmy również sukcesy, bo Tygryski zostały wyróżnione nagrodą „Przebój FMCG 2017”. Marka Tygryski w kategorii Chrupek i Prażynek odnotowała też procentową zmianę sprzedaży wartościowanej na poziomie aż 47,0% w okresie 2016 vs 2015.1
Schulz i gamerzy
Dla gamingowej wersji chrupek Non Stop stworzyliśmy całą strategię oraz przeprowadziliśmy kampanię, w której wziął udział znany youtuber, ReZigiusz. Z chrupkami w kształcie gamepadów gościliśmy także na największych targach dla graczy – Poznań Game Arena. Prowadziliśmy również całoroczną obsługę social media wszystkich marek, należących do portfolio TBM.
W 2018 roku będziemy kontynuować współpracę w takim samym zakresie.