Chroń metal jak profesjonalista

Wystartowała kampania marki RAFIL pod hasłem „Chroń metal jak profesjonalista”. Za opracowanie platformy komunikacji odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Właścicielem marki RAFIL jest Śnieżka SA. Brand ma ogromne doświadczenie w zakresie profesjonalnej ochrony metalu – korzenie Radomskiej Fabryki Farb i Lakierów (RAFIL) sięgają 1917 roku. RAFIL ma w swojej ofercie wyroby przemysłowe oraz konsumenckie, a wśród tych drugich przede wszystkim farby ochronno-dekoracyjne przeznaczone do powierzchni metalowych i betonowych.

– Przez lata produkty RAFIL zbudowały sobie renomę głównie wśród ekspertów pracujących w sektorze przemysłowym, tworząc antykorozyjne farby podkładowe, farby na rdzę i profesjonalne systemy do ochrony przed korozją. Ponad 100 lat tradycji w ochronie metalu to ogromny kapitał wiedzy, którą RAFIL dzieli się dzisiaj z konsumentem, oddając w jego ręce produkty przyjazne i łatwe w aplikacji. Teraz każdy może trwale chronić metal wokół własnego domu jak profesjonalista – komentuje Barbara Tasior, specjalista ds. komunikacji marketingowej w FFiL Śnieżka SA.

– Szukaliśmy kreatywnego przedstawienia kombinacji dwóch światów: profesjonalnego i zwyczajnego. I, oczywiście, wypracowaliśmy takie rozwiązania, ale koniec końców okazało się, że w takiej komunikacji najlepiej sprawdza się czytelność i prostota. Dzięki wsparciu marki RAFIL każdy mężczyzna może poczuć, że pracuje jak fachowiec z wieloletnim doświadczeniem. Zyskuje pewność, że efekt będzie najwyższej jakości – mówi Jarosław Pawłowski, senior copywriter z Schulz brand friendly.

Spot można zobaczyć tutaj:

Kampania będzie obejmować display oraz emisję spotu w telewizji i w digitalu. Za koncept kreatywny oraz realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly. To już kolejna współpraca agencji ze Śnieżką, w ubiegłym roku zrealizowała kampanię dla marki Vidaron.