Awans Olgi Robak na Creative Group Heada

Olga Robak, która jest związana z nami od 8 lat, awansuje na stanowisko creative group heada. Dodatkowo planujemy kolejne zasilenia – domykamy rekrutacje dodatkowych sześciu kreatywnych. 

Niedawno informowaliśmy zrekrutowaniu Martyny Krupy na stanowisko account executive oraz Szczepana Barańskiego jako motion designera. To jednak nie koniec zmian w naszej agencji! Olga Robak, związana z nami od przeszło 8 lat, objęła stanowisko creative group headaJej zespół odpowiadał m.in. za komunikowany ostatnio launch nowego smaku marki Lubelska – mango.   

Kim jest Olga?

Olga Robak branży reklamowej działa blisko 10 lat. Wcześniej pracowała m.in. w NeumannBrown, gdzie tworzyła kreacje m.in. dla Oshee i Biedronki. W Schulz brand friendly pracuje od 2012 roku początkowo jako art director, a następnie art leader, zarządzając pracą zespołu przy obsłudze stałych klientów i współtworząc projekty reklamowe m.in. dla takich marek jak: Wawel, Polskie Koleje Linowe, Lubelska, BNP Paribas Securities Services Polska, Concept Energy, Piątnica, Stolbud, Serenada, Pharma CF, TBM, Dafi czy Politan. Na stanowisku creative group heada będzie razem ze swoim teamem obsługiwać stałych klientów, a także brać udział w projektach new businessowych.   

– Objęcie nowego stanowiska w tym nietypowym czasie wiąże się z wieloma wyzwaniami. Utrzymanie, a nawet wzmocnienie więzi z zespołem w czasach pracy zdalnej jest jednym z nich. Obecna sytuacja jest też szansą na wykreowanie nowego podejścia do pracy, klientów, a także rozwoju firmy. Proces kreatywny, pełna współpraca z zespołami client servicesocial mediastrategii, PR, jak również z klientami to przez ostatnie miesiące 100% online’u. Ten czas pozwolił mi się przekonać, po raz kolejny zresztąjak zgranym, pełnym mobilizacji i wzajemnego wsparcia zespołem są ludzie Schulza – komentuje Olga Robak.  

To nie koniec zmian w agencji. W efekcie głośnej kampanii employer brandingowej #schulzrokwita zespół zostanie wkrótce zasilony o kolejnych kreatywnych.