#współtworzenie, czyli nowy etap w historii Schulz brand friendly

#współtworzenie to nasze słowo-klucz w 2019 roku! Postanowiliśmy zostawić przeszłość w tyle i rozpocząć nowy rozdział w historii Schulz brand friendly.

Nasza agencja wyróżnia się współpracą w duchu friendly. To kluczowa wartość, którą doceniają również nasi klienci. Dlatego postanowiliśmy ją pokazać i podkreślić. Od dawna nie tworzymy rzeczy, tylko je #współtworzymy. Jako Schulz brand friendly robimy to nieprzerwanie: współtworzymy projekty i relacje z klientami, nasze wzajemne relacje w agencji, kulturę organizacyjną Schulza, naszą komunikację i całą branżę reklamową.

Przedstawiamy Showreel jako pierwszy element naszej nowej platformy komunikacji. Nie jest to typowy film tego typu, ale przecież my nie jesteśmy typową agencją ;).

Co na co dzień #współtworzymy?

Projekty z naszymi klientami

Jeśli jest taka możliwość, w trakcie trwania pracy nad projektem przeprowadzamy tzw. tissue session. Co prawda podczas końcowej prezentacji klient nie jest w 100% zaskoczony koncepcją, ale w zamian otrzymuje od nas projekt „szyty na miarę”, który spełnia jego wszystkie wymagania, oczekiwania i potrzeby.

Relacje z naszymi klientami

Projektu nie tworzymy na zasadzie współpracy firmy z firmą, a człowieka z człowiekiem. Dlatego do każdego zadania podchodzimy indywidualnie. Z klientami przygotowujemy kampanie digital, przeprowadzamy rebrandingi marek, odświeżamy komunikacje, a także uczestniczymy w konferencjach i szkoleniach oraz spotkaniach, podczas których nie rozmawiamy o pracy. Dbamy o dobre relacje w trakcie trwania projektów oraz po ich zakończeniu.

Branżę

Funkcjonujemy w branży od ponad dwudziestu lat, propagując wypracowaną przez nas koncepcję friendly advertising. Przestrzegamy naszych zasad, tworzymy wartościowe reklamy z przesłaniem, a jednocześnie wyznaczamy nowe trendy. Chętnie dzielimy się wiedzą na łamach branżowych magazynów oraz portali i jesteśmy prawdopodobnie jedyną agencją reklamową w Krakowie, której logo można zobaczyć w Google Earth 3D.

fot. Przemysław Kuciński

19 Południk friendly connected

W 2018 roku utworzyliśmy nowy podmiot na reklamowej mapie Polski. 19 Południk friendly connected to spółka zakładająca wymianę najlepszych praktyk, wiedzy, doświadczeń i kompetencji Schulza i agencji 19 Południk. To przyjazne połączenie wypływające wprost z naszego DNA. A to dopiero początek naszej inwestycyjnej drogi!

Kulturę organizacyjną Schulza

Jesteśmy ponad czterdziestoosobową ekipą, pełną barwnych postaci, doświadczonych ekspertów i kreatywnych freaków. W naszym biurze można spotkać Yogiego, Pysię czy Soyę, bo jesteśmy #dogsfriendly. Pracujemy w przyjaznych wnętrzach ze zjawiskowym widokiem z okna, mamy ekologiczne nawyki, a w poniedziałki zawsze jemy owoce. Pracujemy w oparciu o nasze #friendly wartości, a nowych pracowników witamy specjalnie przygotowanym friendly packiem.

Wzajemne relacje

Z dumą podnosimy kieliszki z prosecco w dniu wygranego przetargu, jubilatom i solenizantom chóralnie śpiewamy sto lat, oglądamy wspólnie premierowe pokazy zrealizowanych przez nas spotów, latem obowiązkowo chodzimy do Good Looda, a jesienią do kina. Razem przygotowujemy zdrowe soki, delektujemy się przysmakami Agnieszki (zwanej Carycą), bierzemy udział w rowerowym projekcie i polecamy sobie niezliczone ilości filmów oraz netfliksowych seriali.

Nasze social media

W agencji dużo się dzieje. Jak wobec tego nadążyć za tymi wydarzeniami i wszystko uchwycić? Można powiedzieć, że oprócz kilku osób formalnie zatrudnionych na tym stanowisku mamy w Schulzu ponad czterdziestu social media specjalistów, a każdy z nich współtworzy nasze kanały. Efekt tych działań można dostrzec na naszym blogu, Linkedinie, Facebooku oraz Instagramie.

Chcesz #współtworzyć z nami działania dla swojej marki? Skontaktuj się z Michałem i powiedz mu, czego potrzebujesz!