Jak skutecznie zawłaszczyć ważne chwile w życiu dziecka?

Wszystkie mamy cieszą się z rozwojowych zmian swoich maluszków. Każdy pierwszy raz jest tym najważniejszym i powoduje ogromną radość w rodzinie. Powinien być świętowany w szczególny i niezapomniany sposób.

Marka Tygryski, dzięki naszym działaniom stała się towarzyszem najważniejszych momentów w pierwszych latach życia dziecka. Umożliwiła celebrowanie wyjątkowych chwil macierzyństwa z dumą i radością. Wzbogaciła także doświadczenie maluchów na kolejnych etapach ich życia.

Tygryski towarzyszem mamy i dziecka

Dostrzegliśmy, że młode matki nie lubią narzucanych im opinii internetowych ekspertów, którzy pouczają je na temat wychowywania własnego dziecka. Dlatego też Tygryski nie doradzają mamom, nie wymądrzają się, ani ich nie oceniają. Zamiast tego marka rozwesela mamy i towarzyszy dzieciom. Brand Hero marki – Tygrysek, swoją osobowością i charakterem bezpośrednio nawiązuje do wartości maluchów, będąc radosną, odkrywczą i ciekawą świata postacią. Młode mamy często także nie mają czasu na śledzenie mediów społecznościowych i nie angażują się w działania w Internecie. Dlatego też naszym największym wyzwaniem było zwiększenie ich zaangażowania i wsparcie w codziennych obowiązkach.

Głównym założeniem marki jest bycie blisko mam w momentach, w których najbardziej tego potrzebują. Tygryski nie edukują i nie moralizują, bo nie taka jest ich rola. Chcą towarzyszyć mamie w procesie rozwoju dziecka, być pomocą kiedy dziecko ząbkuje (Tygryskowe pałeczki), kiedy nie chce zasnąć (Tygryskowe kołysanki), kiedy chciałaby dać mu zaufaną przekąskę z dobrymi składnikami czy kiedy jest zmęczona i potrzebuje chwili dla siebie (Tygryskowe kolorowanki). Te wszystkie elementy budują zaufanie i lojalność wobec produktu i marki.

kampania reklamowa Tygryski
fot. Schulz brand friendly, materiał własny

Chrupki w pełni naturalne

Marka pamięta, że dzieci nie lubią udziwnień, są przyzwyczajone do powtarzalnych czynności, do regularnych rytuałów, które pozwalają im na odnalezienie się świecie, w którym każdego dnia odkrywają coś nowego. Ich matki z kolei dbają o naturalność podawanych maluchom produktów. Tygryski są towarem, który ma wzorowy skład – chrupki są w pełni naturalne i wytwarzane ze składników pochodzących z naszych polskich pól. Nie posiadają żadnych ulepszaczy ani glutenu. Brak w nich również dodatku soli i cukru. Ich jedynym składnikiem jest kasza kukurydziana. Wśród produktów znajdują się różne warianty smakowe, a także chrupki z kaszą jaglaną. Tygryski to przekąska, którą można spożyć zarówno w szkole, na podwórku, jak i w domu.

kampania reklamowa tygryski
fot. Schulz brand friendly, materiał własny

„Dzień pełen przygód”

W komunikacji Tygrysków odwołaliśmy się nie tylko do wzruszających wspomnień, ale także wydarzeń z humorem. W ramach opracowanej strategii social media zaproponowaliśmy konkursy trade’owe z atrakcyjnymi nagrodami, interaktywne bajki na You Tube i kolorowe posty na Facebooku. Zaprojektowane przez nas materiały POS zapraszały mamy z dziećmi do przyjaznego świat Tygrysków. Na 10-lecie marki przygotowaliśmy także spot reklamowy pod hasłem “Wspólne chwile szczęścia”. Zorganizowaliśmy również wydarzenia specjalne w różnych miastach w całej Polsce, gdzie dzieci miały okazję osobiście poznać Tygryska.

Podążając za trendem połączenia światów online i offline, przygotowaliśmy edukacyjne gry i dedykowane bajki dla dzieci. Tygrysek został np. bohaterem interaktywnej bajki pt. „Dzień pełen przygód”, która dostępna jest m.in. na YouTube, dzięki czemu mamy mają do niej łatwy dostęp. Dzieci w dowolny sposób mogą decydować o losach Jasia i Tygryska, jednocześnie ucząc się przez zabawę. Stworzyliśmy także kolorowanki do samodzielnego wydruku, rebusy i łamigłówki, których bohaterem jest oczywiście brand hero. Zaprojektowaliśmy także aplikację mobilną, w której dzieci mogą pomalować kolorowanki. Natomiast ich mamy mogą stworzyć własny kalendarz z ważnymi wydarzeniami z życia dziecka oraz skorzystać z kołysanek i puszczać je swoim pociechom do snu.

Działania marki Tygryski pokazują, iż odpowiedzialność za kreowanie dobrych, naturalnych przekąsek leży po stronie marki. W kategorii wciąż wygrywają marki, które oferują proste, smaczne produkty bez sztucznych dodatków czy soli. Jednak sama komunikacja walorów produktowych już nie wystarcza. Marki powinny dotrzymywać obietnic i dawać konsumentom poczucie bezpieczeństwa. W przypadku produktów dla dzieci, wśród konkurencji wygrywa ta marka, która realnie towarzyszy rodzicom w codziennej trosce o dziecko, rozumie ich problemy oraz odpowiada na rozmaite potrzeby. Najtrudniejszym aspektem jest zbudowanie lojalności, ale to Tygryskom już się udało.