Sposób na dobry launch

W 2017 roku na polskim rynku zadebiutowała marka Venus Nature, należąca do portfolio Pharma C Food. Nowa linia kosmetyków wpisuje się w trend rosnącej świadomości konsumenckiej i coraz większej popularności naturalnej pielęgnacji. Dla Venus Nature przygotowaliśmy kompleksową kampanię launchingową, która miała na celu zbudowanie świadomości dotyczącej nowych produktów oraz ich wyróżnienie na tle konkurencji.

Debiut na rynku

Venus Nature to nowa linia kosmetyków do pielęgnacji ciała, rąk i stóp na bazie naturalnych składników. W tych produktach nie ma alergenów ani ekstraktów czy barwników syntetycznych. Są bezpieczne dla skóry i zawierają aż 95% naturalnych składników, dlatego są odpowiednie dla alergików. Na ich bazie klienci mogą skomponować własne kosmetyki dzięki serii Venus Nature Twoja Receptura. Połączenia produktów do kąpieli czy masażu umożliwia uzyskanie peelingu bądź maski. Samodzielne komponowanie produktów jest istotnym wyróżnikiem marki.

kampania launchingowa
fot. Schulz brand friendly, materiał własny

Kampania launchingowa dla Venus Nature

Stworzona przez nas kampania lauchingowa obejmowała m.in zaprojektowanie landing page’a www.venusnature.pl. Na stronie poza informacjami na temat produktów udostępniliśmy także konfigurator umożliwiający samodzielne dobieranie składników w celu stworzenia naturalnego produktu dopasowanego do indywidualnych potrzeb. Markę Venus Nature promowaliśmy również na Facebooku za pomocą nowo powstałego fanpage’a. Umieściliśmy na nim opinie testerek, porady dotyczące kosmetyków, konkursy oraz informacje o promocjach. Przekaz wzmocniliśmy dzięki influencer marketingowi. Dwie vlogerki zajmujące się urodą i kosmetykami podzieliły się swoimi wrażeniami na temat Venus Nature. Działania uzupełniliśmy również o e-mail marketing.

Produkty Venus Nature dostępne są w sieci sklepów Rossmann.