Nasz nowy spot telewizyjny leku APAP z maszynistą w roli głównej

„APAP i wracasz na dobre tory” – pod tym hasłem ruszyła nasza nowa kampania leku APAP.

APAP to jedna z najbardziej znanych marek przeciwbólowych, a zarazem synonim zaufanego i bezpiecznego leku. Nowa komunikacja podkreśla, że APAP nie tylko nie obciąża organizmu, ale i szybko zwalcza ból.

Historię opowiedzieliśmy z punktu widzenia maszynisty nowoczesnego pociągu, od którego formy zależy bezpieczeństwo pasażerów. Bohater musi szybko i skutecznie zwalczyć ból, ponieważ w pracy nie może sobie pozwolić na chwile słabości.

Przygotowaliśmy scenariusz spotu, natomiast za produkcję odpowiada studio SELFISH3.

Niedawno premierę miała również nasza kampania reklamowa „Superłup” firmy Kaufland, w której wykorzystaliśmy hit dance sprzed lat!