„Dbanie to męska rzecz”, czyli nowa platforma komunikacji naszego autorstwa dla marki Vidaron

Kampania, którą współtworzymy z Vidaronem jest już obecna w telewizji oraz Internecie.

W ramach nowej platformy komunikacji daliśmy marce Vidaron wyrazisty, wiarygodny i bardziej niż dotąd emocjonalny charakter. Ideę dbania zinterpretowaliśmy niezwykle szeroko: począwszy od troski o bliskich aż po dbałość o przedmioty, które im służą. We współpracy z Vidaronem stworzyliśmy nową, spójną narrację, w której znalazło się miejsce nie tylko na produkt, lecz także na powiązane z nim emocje.

Postanowiliśmy opowiedzieć o różnych formach dbania o bliskich za pomocą przedmiotów. Transfer emocji stał się pretekstem do tego, aby wprowadzić do rzeczowego, produktowego świata marki Vidaron zwykłych ludzi i stworzyć wyróżnialną w tej kategorii komunikację.

Komentuje Emilia Czerwiec, nasza senior copywriter.

Kampania reklamowa obejmuje działania w telewizji (w formie bilbordów sponsorskich), w Internecie oraz w radiu. Jesteśmy autorami całego konceptu platformy kreatywnej i osobami, które przełożyły ją na szereg kanałów oraz formatów.