Hit muzyki dance w nowej kampanii firmy Kaufland – „Sobota Superłup!”

Muzyczna kampania widoczna jest w telewizji, radiu, internecie, na gazetkach promocyjnych, OOH oraz mediach własnych marki. Jest to pierwszy element szerszej platformy komunikacji.

W świecie, w którym wiele marek, w tym konkurencyjnych, komunikuje się za pomocą piosenki, brakowało wyróżnialnego formatu – zdrowego łupnięcia. Dlatego zaproponowaliśmy firmie Kaufland utwór zgodny z DNA brandu – rytmiczny i energetyczny, mocny w wyrazie, znany wszystkim hit muzyki dance. Kawałek Super Gut Mo-Do to w naszej intepretacji Superłup, czyli superprodukty w supercenach dostępne jedynie w sobotę w Kauflandzie. To superokazje, które po prostu trzeba ŁUPNĄĆ!

Utwór stanowił dla nas punkt wyjścia do przygotowania pakietu materiałów wspierających kampanię – od TV, po digital. Wyznaczył również kierunek graficzny i narzucił tonality całej komunikacji.

Cały utwór „Sobota Superłup” dostępny będzie w aplikacji Spotify, a miłośnicy karaoke znajdą również wersję dla siebie na YouTube. Autorką słów jest Sylwia Kaczorowska, nasza copywriterka, aranż muzyczny przygotowali Nieustraszeni Łowcy Dźwięków, a swojego głosu użyczył Bartosz Gajdarski z SoundIT, będący też producentem wykonawczym.

Kampania „Sobota Superłup!” to także pierwszy element szerokiej platformy komunikacji, która ma służyć do przekazania informacji o okazjach cenowych i atrakcyjnych ofertach w sklepach sieci Kaufland.

Pomysł na sobotnią komunikację przyszedł wraz z muzycznym skojarzeniem, a to narodziło się z prostego insightu – że Polak w sobotę (szczególnie przed niehandlową niedzielą) lubi się dobrze obłupić. Stąd idea Soboty Superłup – sobotniego wysypu superproduktów w supercenach. Jest konkret, jest moc, jest porządne łupnięcie, czyli coś, czego od dawna brakowało w komunikacji sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce. Jest też spora dawka pozytywnego szaleństwa, które zdecydowanie buduje potencjał viralowy konceptu. Który, powiem nieskromnie, jest po prostu SUPER!

Komentuje Sylwia Kaczorowska, nasza copywriterka.

Odpowiadamy za kompleksowe przygotowanie kampanii 360, w ramach której opracowaliśmy ideę kreatywną, scenariusz spotu telewizyjnego, scenariusze spotów radiowych, projekt key visuala i gazetki promocyjnej, pakiet materiałów digitalowych, kreacje OOH i działania non-standard.