Lubelska z nową ideą kreatywną

Lubelska wdraża nową ideę kreatywną, za którą odpowiada nasza agencja. Kontynujemy współpracę z marką od 2018 roku!

Lubelska to marka wódek smakowych z szerokiego portfolio Stock Polska, wiodącej firmy z branży alkoholowej w Europie Centralnej i Wschodniej. Lubelska w swojej ofercie ma szereg smaków, m.in. cytrynowy, grejpfrutowy, pomarańczowy, wiśniowy, żurawinowy, gruszkowy oraz porzeczkowy. W planie wprowadzenie na rynek kolejnego smaku.

Idzie nowe

– Nad nową linią kreatywną pracowaliśmy wiele miesięcy. Za nami warsztaty strategiczne i badania konsumenckie. Jesteśmy gotowi na nowy rozdział w komunikacji marki Lubelska – komentuje Marta Uss, Senior Brand Manager Stock Polska.

Koncepcja kreatywna opiera się o gorącą Wyspę Lubelską, miejsce, w którym króluje zabawa w zaskakująco owocowym wydaniu, a każda chwila wypełniona jest wyśmienitą imprezą.

– Z nową Lubelską zwyczajna, szara codzienność staje się niezwyczajną „krainą obfitości”, „światem pełnym rozmaitości”, a każdy moment lub okazja jest dzięki niej zupełnie wyjątkowa. Ascetyczny do tej pory świat Lubelskiej zmienił się nie do poznania. To kolaż pełen barw, kształtów i ludzi, elementów realnych i nierealnych, w którym same owoce oraz owocowość odgrywają kluczową rolę – komentuje Wojciech Papuziński, nasz Creative Group Head.

Z Lubelską współpracujemy od 2018 roku. Odpowiadaliśmy m.in. za obsługę strategiczną marki, kampanie produktowe alkoholi smakowych oraz koncepcje kreatywne.