Nowa kampania Ibupromu Zatoki

Na początku 2020 roku możemy pochwalić się kolejną realizacją dla branży farmaceutycznej. Po Ibupromie RR i Apapie, przygotowaliśmy kampanię dla Ibupromu Zatoki. Kontynuujemy dobrą passę, bo na początku roku w telewizji obecnych było aż dziewięć (DZIEWIĘĆ!) naszych reklam. Nie sposób nie dostrzec Schulza na małym ekranie 😉

Spot farmaceutyczny z biegaczem w roli głównej

W reklamie Ibupromu Zatoki przedstawiliśmy historię zdeterminowanego biegacza, którego nie zatrzymują nawet problemy z zatokami.

Dzięki Ibupromowi Zatoki i jego dwóm składnikom bezkompromisowo bohater rozprawia się z dwoma objawami chorych zatok. Bo przez życie najlepiej biegnie się bez bólu i męczącego uczucia zatkania

– mówi Sylwia Kaczorowska, Copywriter.

Dla Ibupromu Zatoki przygotowaliśmy całą koncepcję kreatywną, a zdjęcia zrealizowaliśmy w słonecznej Barcelonie. Na planie o szczegóły zadbali Sylwia Kaczorowska, nasza Copywriter, Agnieszka Łuczyn, Account Manager oraz Creative Group Head Michał Gajewski. Jednak to nie tylko oni stoją za sukcesem naszej najnowszej kampanii. Pracował nad nią dedykowany zespół, w którym znaleźli się również Art Director Piotr Gajewski oraz Copywriter Łukasz Gręda.

Realizacje dla USP Zdrowie

Jest to trzecia kampania dla firmy USP Zdrowie, którą zrealizowaliśmy w ciągu ostatniego roku. W styczniu 2019 swoją premierę miała kampania Ibupromu RR, a we wrześniu leku APAP.