Kawowe realizacje Schulza w konkursie Media & Marketing Polska

W listopadzie otrzymaliśmy zaproszenie do konkursu organizowanego przez Media & Marketing Polska. Przyjęliśmy wyzwanie i szybko dobraliśmy się w dwuosobowe zespoły projektowe. Zadanie? Przygotowanie projektu kreatywnego dla nieistniejącej sieci kawiarni, w ramach którego znajdzie się nazwa marki, jej logotyp, Key Visual, elementy identyfikacji wizualnej oraz layout reklamy prasowej. Grupa docelowa to zarówno kobiety, jak i mężczyźni, osoby lubiące kawę, chętnie spędzające czas poza domem oraz mieszkańcy dużych i wielkich miast.

I tak właśnie powstały cztery zupełnie różne, zaskakujące i nietuzinkowe realizacje. Trzy z nich znalazły się w gronie najlepszych i zostały opublikowane na łamach styczniowego wydania magazynu.

Jak wyglądały nasze projekty?

Kawaleria

To projekt autorstwa Senior Copywriterki Emilii Czerwiec oraz Weroniki Sieprawskiej, która w Schulzu zajmuje stanowisko Graphic Designera.

Co dziewczyny mówią o swoim projekcie?

Kawa daje szybkiego kopa, ale można się nią też delektować godzinami. Szlachetny czarny napój zawsze pobudzał i rozbudzał wyobraźnię czy społeczne nastroje. Szukając konwencji dla polskiej sieci kawiarni, sięgnęłyśmy do historii.

kampania reklamowa dla kawiarni

Klawa Kawa

Emilia Czerwiec i Marcin Pająk, nasz Art Director, w swoim projekcie skondensowali wszystko, co dobre i polskie w kawiarnianej i kawowej tradycji.  Zamknęli to w jednym, przyjemnym obrazku.

Emilia Czerwiec, Senior Copywriter:

W każdej z kawiarni znajdzie się wersalka zaprojektowana na nasze zamówienie przez polskiego projektanta mebli. Zamiast klasycznych kubków przygotujemy takie z pracami polskich współczesnych artystów. W menu znajdziemy kawę z koglem moglem, mlekiem od krowy czy polskim miodem. Nasza propozycja czyni to, co polskie fajnym, a nawet klawym. Bo w końcu język Klawej Kawy odnosi się także do tradycji literackich i kabaretowych, musi więc być wdzięczny, dźwięczny no po prostu polski!

kampania reklamowa dla kawiarni

Czarny charakter

Copywriterka Sylwia Kaczorowska wraz z Kają Potocką-Wolak, naszą Art Director, w swojej realizacji przekonują, że najlepsza kawa to ta czarna i z charakterem.

kampania reklamowa dla kawiarni

Sylwia Kaczorowska, Copywriter:

Najlepsza kawa? O wyrazistym, zdecydowanym smaku i głębokim, nasyconym kolorze. Daje moc, pobudza do działania. Sprzyja twórczej atmosferze, dodaje odwagi i kreatywności. Była (i jest) nieodłącznym atrybutem Polaków inicjujących postęp w różnych dziedzinach. Ten aspekt chcemy wykorzystać, projektując nową sieć kawiarni – wyjątkowych lokali, które charakterną kawą i takim też klimatem kusić będą twórcze, odważne i niepokorne osoby w każdym wieku. Nas, Polaków!

Brzask

Autorzy „Brzasku”, czyli Copywriter Łukasz Gręda i Art Director Denis Zeldin stworzyli sieć kawiarni, których drzwi otwierają się punktualnie o 5:30. Autorzy chcą budzić klientów do życia i dawać im energię, gdy tego potrzebują. W ich projekcie nie brak fascynacji Polską, jej różnorodnością i pięknem, które poznali przemierzając turystyczne szlaki Bieszczad. Każda, zaprojektowana przez nich, kawiarnia ma w sobie coś z regionu, w którym się znajduje.

Łukasz Gręda, Copywriter:

„Brzask” to silne, polskie słowo, jest jak nagłe uderzenie i chcieliśmy, aby to wybrzmiało w naszym logotypie, bo to koresponduje z naszą kawą, która daje energię, budzi do życia. Brzask, tak jak kawa, jest siłą, czystą energią, która roznosi się w powietrzu i dociera w każdy ciemny zakątek naszych głów, budząc i stawiając na nogi. Dlatego wybraliśmy projekt pełen prostoty i siły wyrazu, o dużej sile rażenia.

kampania reklamowa dla kawiarni

Która z realizacji najbardziej przypadła Wam do gustu? 😉

Newsletter

Najnowsze wieści bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Schulz brand friendly, z siedzibą w Krakowie, ul. Na Zjeździe 11.

FreshMail.pl