Jesteśmy autorami kampanii 360 dla „Wolności Wyboru”

W styczniu 2019 roku rozpoczęła się największa w historii marki Wawel kampania reklamowa promująca „Wolność Wyboru”, czyli koncept sprzedaży samoobsługowej, propagujący ideę komponowania własnej mieszanki ulubionych produktów marki Wawel.

Celem przygotowanej przez nas kampanii 360 jest przedstawienie benefitów, jakie daje zakup słodyczy w ramach „Wolności Wyboru”. Działania widoczne są w telewizji, w kanałach digital oraz na materiałach trade. Oprócz 30-sekundowego spotu przygotowaliśmy również krótkie etiudy internetowe pod hasłem „Misz Masz – najsłodsza seria w internecie”. Ich bohaterami są m.in. pracowniczki korporacji, harcerze czy szachiści,  którzy prezentują rozmaite okazje zakupu i sposoby spożycia słodyczy.

Czym jest „Wolność Wyboru?”

Łukasz Gręda, Copywriter w Schulz brand friendly:

W „Wolności Wyboru” chodzi o to, że każdy ją ma: młodzi, starzy, chłopaki, dziewczyny, bez względu na zawód czy zainteresowania. Każdy wykorzystuje ją na swój sposób w zależności od okazji i nastroju, tworząc własne, niepowtarzalne kompozycje słodyczy. Wielką frajdę sprawiło nam tworzenie historyjek osnutych wokół tej pozornie niewyróżniającej się czynności. W końcu słodycze na wagę, kupujemy zawsze po coś i dla kogoś. Tak jak nasi bohaterowie, którzy tworzą barwną i przede wszystkim gwarną galerię charakterów. Każdy z nich korzysta z Wolności Wyboru, wedle swojego uznania, co prowadzi często do komicznych sytuacji. Jak w życiu. Tylko teraz można to jeszcze obejrzeć w telewizji i Internecie.

„Misz Masz – najsłodsza seria w internecie”

W ramach współpracy z Wawelem opracowaliśmy całą strategię kampanii, scenariusze spotów telewizyjnych i internetowych, zaprojektowaliśmy landing page, Key Visual, liczne kreacje digitalowe i materiały trade.