Jak wyróżnić się na trudnym rynku?

Margaryny są kategorią o niskim zaangażowaniu. Jednym z naszych zadań było repozycjonowanie marki Śniadaniowa względem głównych graczy na rynku.

„Wiele śniadań, jedna śniadaniowa”

W ramach zaplanowanej przez nas strategii i komunikacji marki na rok 2017 stworzyliśmy kampanię „Wiele śniadań, jedna śniadaniowa”. Nawiązaliśmy w niej do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami, pamiętając, że właściwie zbilansowane śniadanie zapewni energię na cały dzień. Podkreśliliśmy wielość zastosowań margaryny. Śniadaniowa stała się istotną bazą śniadań – najważniejszych posiłków w ciągu dnia.

digital marketing
fot. Schulz brand friendly, materiał własny

Digital marketing dla Śniadaniowej

Ważnym elementem kampanii był digital marketing, w ramach którego stworzyliśmy minisite www.sniadaniowa.com.pl. Na Facebooku prezentowaliśmy pomysły na śniadania z wykorzystaniem Śniadaniowej oraz konkursy „Pokaż nam swoje śniadanie” i „Pokaż nam śniadanie idealne” z nagrodami.

Spot reklamowy Śniadaniowej wyemitowany został w największych stacjach telewizyjnych – TVN, Polsat, Telewizji Polskiej oraz na kanale VOD.pl. Zobaczyło go ponad pół miliona osób. Odbiorcy, którzy widzieli kampanię, wyrazili o 10% większą chęć zakupu w porównaniu do osób, które znają markę, ale nie zetknęły się z ostatnimi jej działaniami.