Femvertising w kampanii marki Gatta

Współczesne kobiety kontrolują rodzinne wydatki i podejmują istotne decyzje zakupowe. Samodzielnie dokonują rozmaitych inwestycji i mają już dość stereotypowego przedstawiania płci pięknej w reklamach. Pozytywnie odnoszą się do produktów, które reklamowane są przez inne kobiety w sposób prawdziwy i szczery. Dlatego też po wielu latach tworzenia nieprawdziwego, wyidealizowanego obrazu kobiety w reklamie przyszedł czas na wiarygodne i autentyczne kampanie. Tak właśnie powstał femvertising, czyli komunikacja reklamowa, która kręci się wokół kobiet i jest do nich skierowana.

Wsparcie i wyrozumiałość

Obecnie zrozumienie kobiecych oczekiwań, potrzeb i wyzwań wydaje się być najważniejszym aspektem komunikacji skierowanej do pań. Kobiety od marek oczekują wsparcia i wyrozumiałości. Nie chcą być już przedstawiane jako kusicielki, matki lub strażniczki domowego ogniska. Cenią marki, które w swoich przekazach prezentują realne kobiety.

femvertising
fot. Raphaël Pudlowski, Schulz brand friendly, materiał własny

Gatta i femvertising

Tworząc kampanię marki Gatta, wykorzystaliśmy trend femvertisingu. Bohaterki kampanii mają do siebie dystans, lubią żartować i dobrze bawią się w trakcie zakupów. Gatta pozytywnie je nastraja i zaskakuje. Całość spotu dopełnia energiczna muzyka, wprowadzająca widzów w optymistyczny nastrój. Kampania „Odkryj ją na nowo!” pokazuje klientkom, że w Gattcie mogą kupić nie tylko rajstopy, lecz także bieliznę, ubrania na różne okazje oraz akcesoria.

Gatta to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych w Polsce. Produkuje wysokiej jakości rajstopy, modną odzież damską oraz bieliznę zarówno elegancką, jak i sportową. W swojej komunikacji prezentuje naturalne, nieszablonowe kobiety, z którymi mogą utożsamiać się klientki.