Czas na wzrok!

Razem z Essilor Group przygotowaliśmy edukacyjną kampanię „Czas na wzrok 40+”. Zachęcamy w niej osoby po czterdziestym roku życia do zapoznania się z tematem prezbiopii. Działania mają na celu edukację odbiorców, którzy wraz z wiekiem w naturalny sposób tracą ostrość widzenia. Rozwiązaniem może być dla nich jedna para okularów ze szkłami progresywnymi, umożliwiającymi dobre widzenie zarówno z dala, jak i z bliska.

Kampania edukacyjna

Opracowaliśmy strategię oraz kreację całej kampanii. Przygotowaliśmy m.in. key visuale i formaty reklamowe do działań digitalowych. W ramach współpracy napisaliśmy również scenariusz do działań digitalowych, radiowych i telewizyjnych.

Sprawdź, czy jesteś prezbiopem

Na przygotowanej przez nas stronie www.czasnawzrok.pl stworzyliśmy krótki test, który umożliwia bardzo wstępną diagnozę prezbiopii oraz lokalizator, ułatwiający odnalezienie jednego z rekomendowanych salonów optycznych. Witryna jest bardzo przyjazna dla czytelników, dzięki możliwości zmiany wielkości czcionki oraz kontrastu.

Newsletter

Najnowsze wieści bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Schulz brand friendly, z siedzibą w Krakowie, ul. Na Zjeździe 11.

FreshMail.pl