Czas na wzrok!

Razem z Essilor Group przygotowaliśmy edukacyjną kampanię „Czas na wzrok 40+”. Zachęcamy w niej osoby po czterdziestym roku życia do zapoznania się z tematem prezbiopii. Działania mają na celu edukację odbiorców, którzy wraz z wiekiem w naturalny sposób tracą ostrość widzenia. Rozwiązaniem może być dla nich jedna para okularów ze szkłami progresywnymi, umożliwiającymi dobre widzenie zarówno z dala, jak i z bliska.

Kampania edukacyjna

Opracowaliśmy strategię oraz kreację całej kampanii. Przygotowaliśmy m.in. key visuale i formaty reklamowe do działań digitalowych. W ramach współpracy napisaliśmy również scenariusz do działań digitalowych, radiowych i telewizyjnych.

Sprawdź, czy jesteś prezbiopem

Na przygotowanej przez nas stronie www.czasnawzrok.pl stworzyliśmy krótki test, który umożliwia bardzo wstępną diagnozę prezbiopii oraz lokalizator, ułatwiający odnalezienie jednego z rekomendowanych salonów optycznych. Witryna jest bardzo przyjazna dla czytelników, dzięki możliwości zmiany wielkości czcionki oraz kontrastu.