Jak przygotować atrakcyjną kampanię dla rodziców i ich pociech?

Rodzice, wybierając produkty dla dzieci, kierują się przede wszystkim jakością, smakiem oraz składem. Dbają o zdrowie swoich pociech i w racjonalny sposób układają ich dietę. Podejmują świadome decyzje zakupowe, a od marek oczekują szczerości i wiarygodności.

„Bez farbników i sztucznych czaromatów”

Wawel, odpowiadając na potrzeby konsumentów, uprościł składy swoich produktów, stawiając na naturalne aromaty, organiczne substancje żelujące i najwyższej jakości ziarno kakaowca. Idea Dobrych Składników to także efekt współpracy z Radą Ekspertów, którą tworzą ludzie świata nauki. Żelki jak SMOK wypełnione są sokami owocowymi i nie zawierają zbędnych barwników ani sztucznych aromatów. Na sklepowych półkach występują w czterech smakach: owocowym, jogurtowym, kwaśnym oraz z sokami. Dodatkowo żelki zamknięte są w innowacyjnym opakowaniu z otwarciem z boku, które umożliwia wygodne częstowanie produktem i jedzenie w trakcie zabawy.

Żelki, które nie zioną nudą!

Kampania reklamowa Żelków jak SMOK skierowana jest przede wszystkim do rodziców. Odwołaliśmy się w niej do zalet produktu, aby mamy i ojcowie mieli pewność, że podają swoim dzieciom wartościowe przekąski. W kampanii telewizyjnej, jak i na stronie internetowej przedstawiliśmy m.in. informacje o prostym składzie i składnikach, z jakich powstały żelki. Natomiast dzieci na landing page’u znajdą wciągającą grę ze smoczym bohaterem, który zapewni im rozrywkę i wprowadzi w dobre samopoczucie.

Działania prowadzone są w telewizji oraz w Internecie. Przygotowaliśmy całą kreację kampanii Żelków jak SMOK, opracowaliśmy landing page oraz projekt gry. Na co dzień prowadzimy również komunikację Wawelu na Facebooku. Nasza dotychczasowa współpraca z Wawelem zaowocowała także powstaniem pięciu innych kampanii reklamowych – Fresh&Fruity, Mieszanki Krakowskiej, Malagi, Tiki-Taków i Kasztanków, Michałków oraz Serce Rośnie. Zmieniona komunikacja marki oparta o ideę „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” otrzymała wyróżnienie w raporcie Marka/Marketer Roku 2018.

Newsletter

Najnowsze wieści bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Schulz brand friendly, z siedzibą w Krakowie, ul. Na Zjeździe 11.

FreshMail.pl