Innowacyjny APAP Caps w spocie TV naszego autorstwa

Nowej kampanii flagowego produktu USP Zdrowie towarzyszy informacja o tym, że debiutuje na rynku jego innowacyjna postać: APAP Caps w płynnej kapsułce. Jesteśmy odpowiedzialni za przygotowanie pomysłu i produkcję filmu w formacie tzw. tag-onu, czyli dokrętki do głównego spotu.

APAP Caps to pierwsza płynna kapsułka z paracetamolem w Polsce, a zarazem innowacja na skalę światową z uwagi na wyzwania technologiczne związane z produkcją leku w tej postaci. Dzięki niej APAP Caps wchłania się aż 2 razy szybciej.

Kreacja przedstawia opakowanie, zza którego wyłania się efektowna fala. Symbolizuje ona „moc” i szybkość wchłaniania nowego produktu. Uderzenie płynu wprawia w ruch wir wokół wyobrażenia nowatorskiej kapsułki z packshotu. Po tych dynamicznych scenach następuje ukojenie podkreślone hasłem „Apap Caps – i ból spływa”.

Opracowaliśmy scenariusz tag-onu, a na nasze zlecenie animację przygotowało wyspecjalizowane w fizyce płynów studio NoLabel.

Niedawno premierę miała również nasza kampania reklamowa leku APAP pod hasłem „APAP i wracasz na dobre tory”, w której można było zobaczyć wspomnianą dokrętkę.