Czwarty rok z przekąskami TBM

Z producentem słonych oraz słodkich przekąsek współpracujemy od 2014 roku. Dzięki dobrym wynikom i sukcesom firma zdecydowała się na przedłużenie naszej współpracy. Nadal będziemy pracować z Tygryskami, Non Stopami, Łapsami i Crunlightami!

Sukcesy

W zeszłym roku dla Tygrysków przygotowaliśmy m.in. kampanię telewizyjną, prowadziliśmy digital marki oraz obsługiwaliśmy ją w zakresie PR. Wspólnie świętowaliśmy również sukcesy, bo Tygryski zostały wyróżnione nagrodą „Przebój FMCG 2017”. Marka Tygryski w kategorii Chrupek i Prażynek odnotowała też procentową zmianę sprzedaży wartościowanej na poziomie aż 47,0% w okresie 2016 vs 2015.1

Schulz i gamerzy

Dla gamingowej wersji chrupek Non Stop stworzyliśmy całą strategię oraz przeprowadziliśmy kampanię, w której wziął udział znany youtuber, ReZigiusz. Z chrupkami w kształcie gamepadów gościliśmy także na największych targach dla graczy – Poznań Game Arena. Prowadziliśmy również całoroczną obsługę social media wszystkich marek, należących do portfolio TBM.

W 2018 roku będziemy kontynuować współpracę w takim samym zakresie.

1TBM za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty (metoda paragonowa), Duże sklepy spożywcze + sieci chemiczne, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Kioski, Stacje Benzynowe, Sklepy winno-cukiernicze, procentowa zmiana sprzedaży wartościowej w okresie 2016 vs 2015 w kategorii Chrupek i Prażynek.

Newsletter

Najnowsze wieści bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Schulz brand friendly, z siedzibą w Krakowie, ul. Na Zjeździe 11.

FreshMail.pl