Cztery kciuki od PRESS

Prestiżowa „Panorama Reklamy PRESS” to przegląd oraz ocena agencji reklamowych, interaktywnych i domów mediowych pod kątem dokonań, planów rozwojowych, nowych oraz utraconych klientów czy dynamiki wzrostu przychodów. Na podstawie danych dostarczanych przez agencje, wieloletniego rozeznania rynku oraz porównania do poprzednich edycji „Panoramy Reklamy”, redakcja PRESS wybiera agencje wyróżniające się pod kątem tempa rozwoju, stabilności, efektywności czy zaufania klientów.

Co w świecie agencji piszczy?

Nowi gracze na rynku komunikacji reklamowej, niespodziewane upadki największych i wzloty niedocenionych – tak można byłoby podsumować 2017 rok w branży. Agata Szozda-Małkowska, redaktor wydania, zwraca uwagę na rozwój w obszarze big data, inwestycje w nowe narzędzia do analityki, rozkwit rynku eventów i, co ciekawe, spadek znaczenia agencji sieciowych względem samodzielnych graczy (tak, to my ; ))

Jak wynika z raportu PQ Media Global Content Marketing Forecast, w 2016 roku wartość globalnego rynku content marketingowego wzrosła o 14 proc., do 28,1 mld dol. Ubiegłoroczny wzrost szacowany jest na kolejne 14 proc.

My także stawiamy na treści i tworzymy ich coraz więcej dla naszych klientów oraz dla nas samych, czego dowodem jest chociażby niniejszy blog.

Ciekawi co powiedziała na temat Schulza redakcja „PRESS”? Zobaczcie!

Nowi klienci

Dzięki wygranej w przetargu portfolio zleceń powiększyło się o wszystkie subbrandy należące do spółki Wawel. A jest ich sporo – czekoladki Kasztanki, Malaga, Tiki Taki, cukierki Michałki, galaretki Mieszanka Krakowska, Fresh&Fruity. Wawel dołączył do sporej listy klientów.

Wśród nowych klientów w 2017 roku znalazły się również takie marki jak m.in. Gatta, OSM Piątnica, ULTIMO, L’Oreal/Matrix, Kaufland, Diosminex, Fervex czy Kraków Airport.

Friendly advertising w wydaniu Schulza

Idea „friendly advertisingu” rośnie na sile.

W tym roku agencja planuje jeszcze bardziej wdrażać ideę „friendly” do opracowywanych strategii komunikacji dla klientów („friendly” dotyczy zarówno prowadzenia biznesu, jak i ogólnie pojętych relacji z pracownikami, partnerami, podwykonawcami). W obszarze jej zainteresowania są marki, które już dziś reprezentują wartości „friendly” wobec konsumenta, zarządzania i relacji z partnerami biznesowymi, a także takie, w których widać pewien potencjał rozumiany jako zaangażowanie społeczne i odpowiedzialne prowadzenie biznesu.

To co, może w ramach noworocznego postanowienia zawalczymy o „piątkę” w kolejnej edycji „Panoramy Reklamy”? Challenge accepted!!!

Newsletter

Najnowsze wieści bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Schulz brand friendly, z siedzibą w Krakowie, ul. Na Zjeździe 11.

FreshMail.pl